Τι να περιέχει ο μπουφές στο παιδικό πάρτι;

Φαγόπυρο
24/02/2021

Όταν ακούμε παιδικό πάρτι αυτό που σίγουρα σκεφτόμαστε είναι φωνές ,γέλια και πολλά χαρούμενα προσωπάκια και φυσικά ο μπουφές. Συνήθως αυτό που υπάρχει στα παιδικά πάρτι είναι τσιπς και ποπ κορν εμπορίου τα οποία συνοδεύονται από τυροπιτάκια, λουκανικοπιτάκια, τηγανητά κεφτεδάκια και πατάτες και, εφόσον μιλάμε για παιδιά που έχουν περάσει την προσχολική ηλικία, αναψυκτικά.

Σίγουρα κάποια στιγμή το παιδί θα τύχει να καταναλώσει και τέτοιου τύπου τρόφιμα αλλά καλό είναι να σκεφτούμε σε ποιες περιπτώσεις συμβαίνει αυτό. Αν για παράδειγμα στο σπίτι όλα αυτά είναι απαγορευμένα και το παιδί τα καταναλώνει μόνο σε κάποιο πάρτι ή όταν βρίσκεται σε φίλους του τότε η σύνδεση που θα δημιουργηθεί θα είναι μη επιθυμητή καθώς θα συνδέσει όλα αυτά τα τρόφιμα με απόλαυση και διασκέδαση.

Ας δούμε λοιπόν τι μπορούμε να κάνουμε για να μην ενισχύσουμε αυτή τη σύνδεση στο μυαλουδάκι των παιδιών αλλά και για να τους δείξουμε ότι όλα τα τρόφιμα μπορούν να υπάρχουν σε στιγμές διασκέδασης.

Αρχικά λοιπόν και εφόσον το πάρτι είναι του δικού σας παιδιού μπορείτε να το ενθαρρύνετε να πάρει μέρος στη διαδικασία επιλέγοντας μαζί το μενού .Ύστερα μία βόλτα στο σούπερ μάρκετ μαζί να επιλέξετε τα απαραίτητα προϊόντα και φυσικά ακολουθεί και η ετοιμασία του μενού ανάλογα βέβαια και με την ηλικία του παιδιού.

Μία έξυπνη ιδέα για να αντικαταστήσετε τα τυποποιημένα τσιπς είναι να ψήσετε στο φούρνο σε αντικολλητικό χαρτί τορτίγιες σε κομμάτια που με τα κατάλληλα μπαχαρικά θα ικανοποιήσουν τη γεύση των παιδιών. Επιπλέον μπορείτε να ετοιμάσετε σπιτικά ποπ κορν με ελάχιστο λάδι και αλάτι που έχουν πολύ μεγαλύτερη θρεπτική αξία σε σχέση με του εμπορίου. Αυτά μπορείτε να τα συνοδεύσετε με κάποιο σπιτικό ντιπ όπως σως γιαουρτιού με μυρωδικά ή ακόμα και χούμους.

Αντί για έτοιμα σφολιατοειδή μπορείτε να βρείτε πολύ εύκολες και γρήγορες συνταγές και να ετοιμάσετε σπιτικές πίτες ή ατομικά πιτάκια με ανθότυρο και μυρωδικά ενώ ακόμα μπορείτε να καταφύγετε και σε διαφορετικές ιδέες όπως κάποιο αλμυρό κέικ ή muffin τα οποία μπορείτε να εμπλουτίσετε με χρωματιστά λαχανικά.

Επιπλέον αντί να παραγγείλετε πίτσα μπορείτε πολύ εύκολα να ετοιμάσετε τη δική σας χρησιμοποιώντας τορτίγιες ή ακόμα και παρασκευάζοντας δική σας ζύμη, σπιτική σάλτσα ντομάτας και τυρί χαμηλών λιπαρών. Κάτι αντίστοιχο μπορείτε να κάνετε και με μπεργκεράκια τα οποία θα περιέχουν μπιφτέκι που θα έχετε ψήσει εσείς.

Τέλος, αποφύγετε αναψυκτικά και έτοιμους παιδικούς χυμούς που είναι πλούσια σε συντηρητικά και ζάχαρη και προτιμήστε να κάνετε κάποια σπιτική λεμονάδα ή κάποιον φρέσκο χυμό ή κάτι που σίγουρα θα εντυπωσιάσει τα παιδιά κάποιο χρωματιστό smoothie.

Μέσα σε όλα αυτά μη ξεχάσετε να προσθέσετε και λαχανικά τα οποία μπορεί να είναι είτε ωμά είστε ψητά . Θα βρείτε πληθώρα ιδεών στο διαδίκτυο έτσι ώστε να τα κάνετε πιο ελκυστικά σε εμφάνιση με διάφορα σχέδια και φυσικά πολύχρωμα.

Καλή σας διασκέδαση.